Capu’ la masă dă din casă

Dan Voiculescu, cel mai bogat dintre românii născuți în zodia turnătorului, i-a pus acum câteva zile o întrebare publică Dictatorului său personal legată de întâlnirea pe care au avut-o acum 5 ani la Grivco și de modul în care au stat așezați la masă în acel moment.

Cum Trăian a fost puțin ocupat zilele astea, i-a dat un viguros ignore lui Felix-vărsătorul. Așa că, rozându-mă curiozitatea din interior către exterior și profitând de ocazia că fusesem invitat să apar pă sticlă la Grivco, m-am dus să vorbesc cu masa aia, să tranșez problema.

Masa că hâr… că mâr… că n-are mandat să vorbească în numele lu’… că nu poate să… ce să zic, se lăsa cam greu. De altfel, țin să te anunț că vorbim de o masă mare, din lemn masiv, de o culoare greu de definit, ceva între o Fetească Neagră și un Zaibăr de Băilești. A cedat însă instantaneu când mi-am scos briceagul elvețian și am început să-i zgârmăn un picior. Și când s-a apucat să decarteze, n-am mai știut cum s-o opresc:

“Bă boule, tu crezi că mă impresionezi cu strategii de-astea gen Dirty Harry? Păi dacă nu vroiam să vorbesc cu tine, crezi că scoteai ceva de la mine? Băi puțică, tu știi că eu provin dintr-o livadă de nuci veche de două sute de ani? Ce? Bineînțeles că-mi aduc aminte, tu nu vezi că-s cât o elefantă? Da, Voiculescu s-a întâlnit cu Băsescu și cu Stolojan acum 5 ani. Dar ce, crezi că numai cu ei? A trecut pe aici toată floarea cea aleasă a întregului Apus. Nu, n-am chef să-ți explic poanta cu apusul, poate faci și tu un mic exercițiu intelectual. Deci Năstase, Patriciu, Vântu, Luca, Geoană, Nicolae, Copos, Iliescu… Badea? Da, îl cheamă Voiculescu din când în când, se joacă de-a Don Quijote și Rosinanta. Câteodată îl convoacă și pe Sancho Panza… ăsta… pe unu’, Ciutacu, care face pe Sancho Panza. De ce mă întrerupi, dobitocule? Ce fibra mea să-ți spun despre ăia? Nu, n-a stat nimeni la masă, băbăciunea asta de Voiculescu are ținerea de minte a unei carii de lemn. I-a invitat pe terasa de la ultimul etaj, că cică de-acolo panorama e caștoacă și stimulează intelectul. Hei, unde pleci, stai așa că n-am terminat, nu vrei să-ți spun de… Staaaiii!!!”

2 Responses to “Capu’ la masă dă din casă”

  1. Anne Says:

    Scuze de offtopic: Vreau sa imi cer scuze ca nu am anuntat preluarea acelei parti din postarea ta..am cautat o adresa de mail, dar nu am gasit..iar in comment nu am vrut s-o fac…nu a fost cu intentie s-o fur, drept dovada ca am specificat sursa. Numai bine!

    • Futacu Says:

      OK. Greșeala recunoscută e pe jumătate iertată. Azi e promoție, așa că dau de la mine și diferența. 🙂 Adresa mea de mail se găsește la Despre.

Leave a comment