Casa de piatră nu-i acasă (ci la Cotroceni), bătrâne

crin-antonescu

Știu că am imaginea de rău, care n-are mamă, n-are tată, ci doar o listă de lucruri pă care trebuie să le bifeze când apare pă sticlă. Dar vă spun cu mâna pă undele herțiene că mă emoționez al dracului de tare când aflu de trebi din astea emuvante. Plus că mă face să-mi aduc aminte de momentele alea de fericire absolută în care mi-am cunoscut Împărăteasa și în care simțeam din toată fibra mea unică cum intru centimetru cu centimetru în Nirvana (așa o cheamă pe Stăpâna Inimii Mele Mai Adânci Decât Lacul Baikal).

Dar mă rog, nu despre mine e vorba acu’ (deși mă-ntreb, când oare nu e vorba despre mine?), vroiam doar să-ți urez știi-tu-ce de la știi-tu-cine, bătrâne, că n-are nici un rost să ne ascundem după deget.

Și să fie cu noroc de data asta!

9 Responses to “Casa de piatră nu-i acasă (ci la Cotroceni), bătrâne”

  1. Paula Says:

    Casa de piatra ! Sa speram ca o sa iasa Crin Antonscu presedinte !

  2. alexandra bivolaru Says:

    Casa de piatra!Sper sa fie intrun ceas bun!Si speram sa ajungi presedinte ca sa ne poti ajuta!

  3. ioana_popescu Says:

    Sa va dea Dumnezeu tot binele din lume si sa aveti o casnicie frumoasa si nu im cele din urma sa dea bunul dumnezeu sa iesiti Presedintele tarii

  4. Gabi A Says:

    Bafta, felicitari si casa de piatra domnule Crin Antonescu. Noi avem incredere in hotararea dvs de a schimba tara asta pentru un viitor mai bun. Va respectam atitudinea dvs. cinstita. Gabi A.

  5. Mihai Petre Says:

    Casa de piatra domnului Antonescu si sa speram ca va fi un locuitor al Cotroceniului decent si cu bun simt…

  6. Alexandru Marin Says:

    Casa de piatra domnului Crin Antonescu. Sper sa castige…

  7. andreea Says:

    Felicitari ! Am incredere ca nu ne va dezamagi. In opinia mea, Antonescu e singurul care a demonstrat si prin motiunea inaintate si prin discurs ca e un om demn ce merita sa ne reprezinte pentru urmatorii 5 ani.

  8. freak Says:

    Casa de piatra! si palat de piatra! Crin presedinte!

  9. alexandra stoicheci Says:

    casa de piatra domnule Crin,si multa bafta la alegeri,votul meu il aveti atat in turul 1 cat si in turul 2

Leave a Reply

