N-am votat cu Bombo / Da’ tot am ajuns ca-n Congo???

bombonelFiul preferat și unic al mamei mele se declară siderat de știrea asta. Adică după toate luptele seculare cu sistemul ticăloșit din perioada 2000-2004, după ce acesta (ticălosu’, de) era să sugrume cu bestialitate alegerea Titanicului Portocaliu printr-o fradudă intens clamată dar niciodată dovedită, acu’, după 5 ani bătuți pă muchie, să reiasă că totul, dar absolut totul a fost de o imensă și crasă futilitate?

Zău că-mi vine să mă întreb ca Moromete: bă, ne-or fi pus ăștia ceva în cafeaua de dimineață?

Leave a Reply

