Popicăria lui Futacu: One down. One more to go.

basescu-bocȘtiu că nu-i bine să te bucuri de necazul altuia. Da’ nu pot să mă abțin. Și zău că am un chef nebun să ies la o horă pă mormântul Piticului Spongios, ținând cont că am avut dreptate (Doamne, sunt înmărmurit de opera ta desăvârșită: EU!) și că am anticipat cu mai bine de o zi preafericitul eveniment. Simt cum îmi gâlgâie roșul în instalație când îi văd pe năsălie pe Portocalii, acești băsești care-au ocupat țara cu ștampila în mână și-au instaurat cel mai cumplit regim politic pe care l-a cunoscut națiunea asta de la Burebista încoace, regim în care toți neaveniții, toți nespălații, toți lăbarii s-au cocoțat pe funcții și pe salarii grase ștergându-se la cur cu legile și instituțiile țării, violând isteric și colectiv tânăra noastră democrație până când a avortat spontan o dictatură schiloadă și hidoasă.

Ooo, dar lupta nu e nici pe departe gata, sunt conștient de asta. Fiara se zbate înlănțuită, scoate flăcări și mugește cumplit, simte fierul rece al lanțului care i se strânge în jurul grumazului (exact ca-n Shrek) în timp ce aude cum îi boncăluie sfârșitul la ușă. Dar n-o să se lase răpusă ușor, noo! O să curgă sângele valuri-valuri. Ca la Plevna. Ca la Mărășești. Și o să fie o luptă care pe care, la baionetă, până la ultimul om.

Sunt pregătit. Aștept de mult clipa asta. M-am antrenat în coardă ca un disperat. Fac Intercontinentalul în echer, de jos până la ultimul nivel, în mai puțin de 3 minute. Pot să stau pe sticlă 72 de ore, fără pauză (ca Brateș, fie-i țărâna ușoară), dacă datoria o cere. Cu voința mea de platină pot chiar să promit că nu o să mă ating de salamul-de-sibiu-cu-capul-viu până nu îl dăm jos pe Tiran, ca să pot să-mi păstrez toate energiile și fluidele corpulului concentrate într-o singură și decisivă direcție:

JOS BĂSESCU! MOARTE TIRANIEI! TRĂIASCĂ LIBERATEA!

Leave a Reply

