Am o problemă sexuală cam atâta de mare

geoanaMi-e rușine de mor, dar ce să fac, i-am promis mamei pă patul dă naștere că o să spun întotdeauna adevărul și numai adevărul (coane Dinule, sper că se aude acolo în față cum a clincănit de două ori casa de bani, nu?). Deci, ce se întâmplă: domnu’ Mircea Dan Geoană mă lasă flasc. Nu simt nici un fior lubric urmărindu-i evoluția la bârnă, nu-mi gâdilă simțurile cu nici o părere, nici o declarație, nici o propunere, nimic (nada, pentru cititorii mei vorbitori de spaniolă). Plat, cuminte, liniar, plictisitor, fără personalitate. Iar textele alea cu “prostănacul” și “garantat de Vanghelie” sunt atât de futute și răsfutute încât până și talentul meu mirobolant le respinge îngrețoșat.

– Tu ești Mircea?

– Nu, sunt Mihaela. Pe Mircea l-am trimis să ia niște pâine, că avem oaspeți la masă. Dar spune-mi mie, Împărate, sunt sigură că o să ne înțelegem.

Leave a Reply

