Dragă Traian

Zău, îmi pare așa de rău că nu am talentul și condeiul unui TRU, unui Cărtărescu, unui Patapievici sau Liiceanu ca să-ți transmit prin forma de comunicare a scrisului simțămintele care colcăie în mine la ora asta. Mă uit pe geam și plâng și râd ca proasta când îmi aduc aminte de clipele petrecute împreună, o, tu, Zeus al gândurilor mele. Eram chiar adineaori pe mess cu Emil și ne râdeam de faza cu brandul de țară, când știm bine că tu ești mai mult decât un brand, Traian, și te identifici mai mult decât perfect cu țara asta de țărani proști în care Tu ești Primus Inter Pares (ai avut dreptate ca întotdeauna, mi-a folosit la max facultatea de Drept la care m-ai trimis). Dacă ții minte, Adi a venit chiar și cu propunerea aia fantastică, “România. De la Traian la Traian” pentru slogan, dar colegii au zis că poate vine dracului Decebal Traian Remeș și ne arde un proces de rămânem fără buget de protocol la partid o lună încheiată.

Știu că tu nu te ferești de cuvinte și nu ți-e frică s-o dai la vinclu din lovituri libere, așa că o să zic și eu pe șleau: pulă, pizdă, muie, coaie, floci, futut, sloboz, căcat și toate celelalte cuvinte din vocabularul tău care-mi scapă pe moment, la toți cei care au ceva cu tine, la toți frustrații, la toți mopulii din presă și de pe forumuri și de pe esemesuri. Să știi că sufăr ca o cățea la fiecare cuvânt otrăvit, la fiecare nedreptate, la fiecare neadevăr flagrant care ți se pune în cârcă, pentru că te știu bun, și drept, și blând, și onest, și cinstit, și cuvios, și înțelept, și respectuos, și independent, și drept, și pătrunzător, și bătăios, și principial, și neatârnat, și mândru, și funciar, și de treabă, și loial, și curajos, și bărbat bine.

Să ne trăiești, Traian, să ne conduci cu înțelepciune ani mulți, la fel de mulți câte fire de nisip sunt pe țărmul mării și câte fire sunt în mănunchiul puterii pe care le iubești atât de pătimaș.

Cu știi tu ce,

Elena

One Response to “Dragă Traian”

  1. Radu Says:

    La Multi Ani la carma Romaniei! (cu conditia ca Romania sa fie dricul, pardon, bricul vedeta al portului Mogadishu)

    Cu stii tu ce,
    Radu

Leave a Reply

