Umbra lui Mircea. La Moscova.

S-au făcut tot felul de speculații despre vizita lui Mircea Geoană la Moscova, dar nimeni până în acest moment nu a reușit să ofere ochilor flămânzi ai poporului adevărul absolut despre acest eveniment. Ori iată că pentru a nu știu câta oară, ziarismul de investigație și nu numai este scos – in extremis, vorba regretatului Ionel Stoica – din rahat de inconfundabilul, neasemuitul, incomparabilul FU-TA-CU. Prin mijloace specifice asupra cărora deținem (noi, Victor și Futacu) copyzdright global, am pus laba pe jurnalul Mihaelei Ioana Geoană (alintată prin diverse rezdacții cu porecla MIG 47) care ridică fulgerător și decisiv vălul misterului. Luați de-aici, minunați-vă și proslăviți-mă:

27 aprilie

Mircea m-a lăsat singură astăzi. M-a anunțat ieri seară că se repede până în colegiu. L-am rugat să dea o fugă și pe la Mischii. Să aducă niște ouă de casă, niște salată și ceapă verde. Mă gândeam să-i pregătesc într-una din zile un mic dejun special: ochiuri cu salată. Ca pe vremea când eram studenți. A zis că să vadă cum stă cu timpul, că trebuie să se întâlnească cu mulți oameni.

S-a întors foarte târziu și foarte obosit. Mirosea destul de ciudat, în principal a alcool. Vin sau șampanie. Mi-a zis “Știi cum e la olteni, trebuie să ciocnești cu fiecare câte un pahar”. Apoi s-a băgat la duș, unde a rămas destul de mult. L-am așteptat în pat, cu Calatrava. Am adormit, nu știu când a venit.

28 aprilie

Ticălosul, a fost la Moscova! I-am găsit în telefon un MMS cu poza asta BelyMedvedși cu textul “Viorele, când o fi să mor, să mă îngropați la umbra bării din clubul ăsta. Îi zice Bely Medved și e de o mie de ori mai tare decât ăla în care ne-a dus Miron când cu aniversarea de trei sferturi de veac a Bunicuței”.

Jurnalul meu iubit, să ne înțelegem. Nu mă deranjează că m-a mințit, oricum asta e a doua… dar ce zic eu aici!… e prima lui natură și m-am obișnuit de mult cu obiceiul ăsta al lui. Dar mă deranjează cumplit că nu m-a luat și pe mine, mi-a dat Manuela adresa unui spa unde fac un tratament pe bază de împachetări în caviar care îți face într-o singură ședință tenul ca la 25 de ani.

Mirciule, Mirciule, unde nu dă Domnu’ să ajungem noi Președinte… !!!

Leave a Reply

