Cernea emil bobu de neghină

Candidatul Partidului Verde la alegerile prezidenţiale, Remus Cernea, a depus, luni, o sesizare la OSCE, acuzând grava încălcare a libertăţii sale de exprimare deoarece nu i s-a permis să participe la dezbaterea candidaţilor de sâmbătă, de la Cluj-Napoca. (Mediafax)

Am avut un vis.

Se făcea că prin 2020 în calendarul creștin ortodox apărea o nouă mare sărbătoare: Sfântul Victor. Iar io, pe de o parte ca bun creștin și pe de altă parte ca bun chefliu, pun de o chindie, de o paranghelie ca-n povești la care invit pă George, pă Mircea, pă Ics, pă Ygrec, pă Zet, gagici, lăutari, alea-alea.

E, și cum benchetuiam noi așa, deodată auzim poc! poc! poc! Da’ tare, știi, de parcă trăgea cineva cu tunul. Ne uităm unii la alții, ne numărăm din priviri – da, suntem toți. Și iar se aude: poc! poc! poc! Dinspre ușă. Mă duc să deschid.

Era Gogu care troznea cu bombeul în ușă și totdată îmi bătea cu dăștu’n obraz. Că cică de ce nu-l invitasem și pă el. Și tot el, foarte ofticat, mă amenință că mă reclamă la Curtea Europeană a Drepturilor Omului pe motiv că i-am încălcat dreptul la liberă asociere fiindcă nu l-am invitat și pe el să participe la dezmăț.

Eram băut și cam cu chef, așa că doar i-am dat un șut în cur și i-am trântit ușa în nas. Altfel, cred că sunam la 112 și chemam Poliția să-l aresteze pentru port ilegal de creier.

Leave a Reply

