Manej a trois

Sosită dintr-un turnir mondial din Dubai, Statele Unite, celebra vrăjitoare Elena din Băicoi a trecut astăzi razant pă lângă clădirea unde-mi exercitam meseria diurnă. Ecsactamente, cea dă fregcangiu dă geamuri dă mare suprafață. Am profitat pentru a-i lua un mic interviu la botul cablului.

Vrăjitoarea: Te văz cam palid boerule, vrei să-ți dau dă dăscânt?

Futacu: Mai încolo, că nu umblu cu metal la mine în coardă. Auzi fa, da’ cum pula calului te adresezi unei vrăjitoare? La per tu, cu dumneavoastră, pă numele mic, pă numele dă scenă…???

Vrăjitoarea: Spune-mi Vrăji. Dar hai, că mă grăbesc la o circumferință dă presă cu ocazia lu’ faptu’ că am venit din țările calde. Ce vreai?

Futacu: Vrăji, nu știu dacă te-ai mai uitat în globu’ ăla dă sticlă în ultima vreme, da’ avem oareșce alegeri acu și mă-ntrebam dacă ai vreo clarviziune, ceva, pentru cititorii mei…

Vrăji: Iese Băsescu.

Futacu: Ceee? Păi ăsta i-a trântit “țigancă împuțită” la una care ea nici măcar nu era țigancă. Împuțită nu știu, că nu ne-am spălat boarfele împreună.

Vrăji: A, da, da, da. Atunci iese Antonescu, claro, claro que si. Da, da, uite că intrai pă frecvență cu astralu’ chiar acu’ și-mi confirmă: iese unu’ cu nume dă floare.

Futacu: ‘Aidi bre Vrăji, ce dreak, păi ăsta e chiulangiu dă meserie, ce căcat, nu-s alegeri pentru postul dă Absent, ci dă Prezident, zău…

Vrăji: Auzi, da pă ăla cu franțuzoaica aia frumoasă cum îl cheamă?

Futacu: Ilie Năstase?

Vrăji: Năstase my ass. Goarnă… Lorgeoană….

Futacu: Geoană, fa, Geoană. Da’ nefastă-sa nu-i nici pă departe franțuzoiacă, e dă pân mahalalele Craiovii.

Vrăji: Așa, mâncați-aș fraga gurii, Geoană. Ăsta iese, intrai acu’ pă mess cu Ăl Dă Jos care tomnai ce-mi dădu pontu’.

Futacu: Fa, hotărăște-te o dată: Băsescu, Antonescu sau Geoană? Că mi i-ai dat pân’ acu pă tonți trei la sigur.

Dar Vrăji n-a mai apucat să zică nici pârț. A placat-o un echipaj de Poliție și dusă fu. Ori pă la vreo secție să dea declarații, ori pă la vreun grangure încornorat să dea cu descântu’.

Orișicâtuși, în premieră pe țară, doar din acest binecuvântat loc mustind a talent și geniu, ați putut afla numele viitorului Președinte al României: Antonescu. Sau Băsescu. Sau Geoană (auzi, stafu’ dă campanie dă la PSD: schimbați-i dreak numele în Ceoană, că nu-mi iese bine la enumerare).

Leave a Reply

