Mă doare-n cur de-atâta iubire

Bună seara Traian,

Știu că nu e o oră potrivită, tălică fiind acu’ prins cu datul de acatiste pentru ziua de mâine. Nu te rețin mult, vreau doar să-ți adresez câteva vorbe. Dă-mi voie mai întâi să mă prezint și celor care nu mă cunosc: mă cheamă Poporu și locuiesc la Grădina Zoologică Walachia, cum intri în Complexul Europa, ții pe mâna stângă și-apoi tot drept până în fund. Am flatulat cu emoție că după atâta amar de vreme, ți-ai luat inima în dinți și ai făcut publică relația dintre noi. Și nu știu zău dacă să mă sinucid sau să mă îmbăt de fericire. Oricum, dacă ții măcar a mia parte la mine, te rog eu frumos să-ți reverși prea-plinul sentimentelor tale vânjoase și către alții. Că de 5 ani de zile, de atâta iubire, io unul nu mai știu ce e aia să stai în cur.

Poporu

2 Responses to “Mă doare-n cur de-atâta iubire”

  1. Roxana Says:

    Hah, funny. De unde dracu’ le scoţi? 😀

Leave a Reply

