Votul si pișcotul

Futacul vostru unicat și preferat are o înțelegere secretă cu Ăl de la Ultimul Etaj, motiv pentru care vă poate oferi vouă, degustătorilor de vorbe de calitate superioară, o privire asupra modului cum au votat și ce au gândit exact în momentul aplicării ștampilei pă bolintinul dă vot niște oameni al căror nume au oareșce reverberații de notorietate publică (știu, nici mie nu-mi vine să cred uneori cât de neverosimil de talentat sunt). Luați d-acilea, că e gratis:

Gigi Becali: A pus ștampila pe el însuși. În mijlocul frunții, mai exact. “O să le zic la televiziuni că de acu’ au dovada clară că sunt un uom însemnat”.

Crin Antonescu: Crin Antonescu. “Ce ciudat, să te votezi singur. Cum i-o zice la treaba asta, votnanie?”.

Dan Voiculescu: Traian Băsescu. “Sunt businessman, deci un deal e un deal, Traiane”.

Vadim Tudor: Sorin Oprescu. “Dă Doamne să intre în turul doi. O să am bani să las partidul moștenire fetelor”.

Badea, Ciutacu, Gâdea & Stan: Traian Băsescu. “Ce să ne căcăm pe noi / Vrem să iei mandatu’ doi”

Traian Băsescu: Traian Băsescu. “Ce să însemne oare visul de azi-noapte că aveam un păr ca al lui Vlad Craioveanu?”.

Adrian Năstase: Traian Băsescu. “Mircea, nici nu știi ce nimic începi să pari”.

Ion Iliescu: Constantin Rotaru. “Eбать капитализма, реальный опиум для народа” (fac capitalism, ză riăl opiul ov ză pipăl).

Patriarhul Daniel: Gigi Becali. “Doamne, fă o minune! Trimite-i lui Gigi buletinul de vot pe fax, să vadă că m-am ținut de cuvânt”.

S.O. Vântu: Traian Băsescu. “Meritați, domnule Băsescu, votul meu. Mi-ați făcut un awarness incredibil la trust”.

Dinu Patriciu: Hunor Kelemen. “Beeergăăănbir, prietenii știu de ce”

EBA: Crin Antonescu. “Sexi, sexi, știu că mă vreeei / Toată noaptea-ai fost la femeeei… nuuu, parcă nu așa ierea… ce vacă sunt… da, da’ uite ce ten fin am…”

Sorin Oprescu: Eduard Manole. “Hai fă Românie, că te-am lăsat grea și dă data asta”.

Elena Udrea: Vadim Tudor. “Vaaaaaaiiiii!!! Oare se șterge cu ceva? Doamne, ce mă faaac?”

Astea-mi veniră pă țeavă acu. Dacă ai curiozități macabre, întreabă-mă, vorbesc cu cine trebuie și-ți dau p-ormă în scris.

Leave a Reply

