Băiet fiind, cărări prin părul pubian cutreieram

E păcat că un eveniment atât de rar în viața unui om să fie ratat de un titlu atât de searbăd precum “Încredere”. OK, nu ești vreun mare scriitor, nu ești nici măcar vreun talent fulgurant ca Futacu, dar băi nene, sunt atâția oameni în țara asta care mănâncă o pâine cinstită punând titluri și care ar fi fost mai mult decât fericiți să dea un head pentru – nu-i așa? – viitorul Preș E Dinte al Țării.

Am dat un tweet mic, de control, la niște oameni care (să-l fut Pepe!) îi cunosc și care mi-au dat din poignet niște propuneri bunicele. I-auzi ia:

Cu cărarea pe dreapta și inima pe stânga

Unii aveau Mihaela doar la ora 7 seara, dar eu nu

De la praz la prânz la Casa Albă

De ce oare am plecat?

Fiul Generalului. Și-al Ploii.

Am Băse Dorul

DJ Geo: Trance with me

Și nu în ultimul rând, cea care a și dat titlul postului aici prezent.

Leave a Reply

