Ce-au vorbit Patriciu și Vântu: despre carne

Ieri a vuit toată presa despre întâlnirea “secretă” și “netransparentă” a două dintre marotele preferate ale Căpitanului Oranj. Un băiat cu suflet roșu, ochi albaștri și galben sub unghii (e fumător înveterat), prezent de partea cealaltă a microfonului, a ținut să decarteze prin intermediul Futacului vostru preferat ce vorbe au schimbat între ei cei doi bilionari. Luați de-aici ceea ce peste ani și ani istoricii vor numi “Stenogramele plăcerii”:

Dan Costache Patriciu: Hai noroc bă Sorine!

Sorin Ovidiu Vântu: Norocul pulii mele, coane Dinule. Eu toată viața am crezut doar în informații, bă. Norocul e pentru ciumeții ăia care cotizează la loto, deși și acolo cică…

DCP: Te mănâncă filozofia de cur azi?

SOV: Puțin. Am ratat erecția de dimineață și la vârsta mea… Ce mai veste-poveste, stimate domnule Patriciu?

DCP: Stimate domnule Vântu, am venit să facem un schimb avantajos de informații.

SOV: Interesant. Dar, mai întâi, te servesc cu ceva? Am o licoare cu praf de diamant, o nebunie! Numai cinșpe sticle s-au produs în toată lumea și eu am zece dintre ele.

DCP: Mulțam, dar nu stau mult. Am o trupă întreagă de hăitași pe urme.

SOV: Pulifriciii ăia din presă? Ha, ha, ha! Hai mă Dinule, ce dracu’. De la cine sunt?

DCP: De la tine, de la mine, de la Voiculescu, de la toți.

SOV: Vrei să-l sun pe…

DCP: Căcat. Că parcă dacă aveam nevoie nu-l sunam eu direct. Nu, lasă-i, e bine să ieșim în presă că ne-am văzut. Dar mai am azi niște întâlniri și cu ăștia pe urmele mele mă mișc mai greu. Să lăsăm deci licorile și să trecem la treabă. Ai lista?

SOV: Desigur. Chiar aseară am adus-o la zi. Tu?

DCP: La fel. Cine începe?

SOV: Păi eu zic să dăm întâietate celor mai în vârstă.

DCP: Ha, ha, ha, mânca-mi-ai pula de glumeț. Bine, deci am așa: Ana-Maria Ferenț…

SOV: Ceee? Păi pe această stimată domnișoară parcă o jamboniza Țiriac-Tatăl.

DCP: Așa, și? Tu cât crezi că-l ține racheta pe Țiriac? Are o vârstă, totuși.

SOV: Are, Dinule, are, dar din ce am fost informat, e ușor priapric moșul și cordește like there is no tomorrow.

DCP: Mă rog… Bianca Drăgușanu…

SOV: Hai să-mi fut una, stimate domnule Patriciu! I-ai arătat deja mielul cu o nară  blondei lui Bote?

DCP: Mda, mi-a propus-o chiar el, în schimbul a… Ei lasă, că informația asta nu ți-o dau. Așa, unde am rămas… Da… Ana Lesko, Mihaela…

SOV: Pfff, Ana Lesko? Abia acu’ i-ai dat-o și tu între ațe?

Bine, lasă, ai prins ideea. N-o să stau acu’ să-ți dau tot păsăretul din șoubiz atras ca un magnet de acadele tari și potente, nu? Dar ideea e să-i transmită cineva și lui Tiran Băsescu faptu’ că mogulii au și alte lucruri mai bune de futut decât să.

Leave a Reply

