Ce să fac dacă-s celebru și letal ca o mobră?

Astăzi spălam geamurile la o clădire din Pipera. E, și cum frecam eu marile suprafețe vitrate cu sârg și râvnă (Doamne! Îți mulțumesc că ai creat jaluzelele, că altfel mulți ar fi pierit!), când deodată mă aud strigat: “Hei, tu!”. Fac un flic-flac și văd la vreo trei etaje deasupra mea capul unei cuconițe. “Io?” fac neîncrezător. “Da, da, tu. Nu ești Futacu cumva?”. Noroc că eram bine priponit în coardă. “Mmmmda, ba da… da’ dă unde până unde…??”. “Hai, urcă până la mine, că vreau să-ți spun ceva”. De obicei primesc câte ceva de bogdaproste de la cuconet (mâncare și tiutiun, nu te gândi la prostii!), așa că mă conformez. Ajung la etajul cu pricina cât ai zice “rapid bucurești”, unde mă aștepta o fereastră deschisă. Îmi arunc privirea mea specială (sunt hipermetrop) înlăuntru, și ce să vezi băi nene? Un cârd de muieret, în frunte cu cuconița de mai înainte, mă așteaptă cu niște carnețele în mâini. “Futacu, te citim și te iubim, vrem să ne dezvirginezi pe toate… nu, stai, n-a ieșit cum trebuie… vrem să ne dezvirginezi LA toate carnețelul cu autograful tău măiastru” – zice domnița (care pare un fel de purtătoare de vorbe a găștii) și-mi întinde carnețelul ei propriu și personal. Ca la un semnal, toate amazoanele fac acelși gest scurt, dar atât de elocvent și măgulitor în ceea ce mă privește. Tocmai mă pregătesc să-mi dau jos harnașamentul ca să mă pot introduce în intimitatea spațiului lor public, de birou, când simt niște scuturături puternice în coardă.  Ei, fute-mi-aș o bucată să-mi fut, cine mă…

Mă trezesc brusc. Ațipisem, mângâiat de soarele amiezii. Mă zgâlție ca un apucat Futicu, colegul cu care fac echipă. “Scoală Futache, scoală, că vine CTP-ul și ne belește”.

5 Responses to “Ce să fac dacă-s celebru și letal ca o mobră?”

  1. fanel Says:

    ha ha ha ha ….vezi daca esti agatat de o coarda…celalte se resping :)))

  2. fanel Says:

    “celelalte”…..scuze da am facut scoala cu vanghelie :)))

  3. Andi Says:

    Cher Futacu! 😦 Tu ți-ai notat undeva că îs fana ta?? Scrie acolo, adânc între paranteze, că-s foarte jalouză pe cuconetele pe care le visezi. Merci

    • Futacu Says:

      Doamne (si doamna), dar cum as putea sa pretind ca? Ca de unde pacatele mele sa stiu eu cum? Sau de ce? Eu sunt ca Mozart (sau era invers, Doamne?), ma asez la taste si-mi vine.

  4. Andi Says:

    Așa.

Leave a Reply

