Fă-mi ce vrei, dar nu mă-njura de mamă!

M-au chemat cei de la Intercontinental să le “primenesc” fațada de sărbători. Cei care au trecut astăzi prin Piața Universității, m-au putut vedea și admira în acțiune. Exact, punctul ăla mic dar musculos, agățat în coardă la Inter eram chiar eu.

La restaurantul de la etajul 17 am văzut-o pe Sulfina Barbu. Tanti aia care e șefa femeiurilor (te pup Elena, poate reușim să ne vedem până pleci, da?) din PD-L și care a fost ministresă la un moment dat. Era la masă cu un individ cu o mutră cam dubioasă. Discutau aprins și tipul îi tot arăta o foaie de hârtie. Mă știți doar, sunt agil ca o panteră și curios ca o maimuță, așa că mi-am scos ocheanul cu lentile Zeiss din buzunar și m-am benoclat (huh? și dacă aveam ochean ce, se cheamă că m-am “ochenat”?) la bucata de hârtie. Titlul m-a făcut mega curios (“Înjurături manifestație 1 Decembrie”), așa că am focalizat pe buzele celor doi comeseni. Ți-am spus că unul din talentele mele multiple (poate cel mai mic) este cititul de pe buze? Nu? Ei bine, tocmai ai aflat.

Nu pot să-ți redau mot-a-mot discuția, că mai trebuia să mă fac că rindeluiesc și geamul, ca să nu dau de bănuit. Dar în rezumat, tipul susținea că la manifestația de 1 Decembrie din București, PSD-ul o să aibă niște oameni plasați prin mulțime care o să facă strige lozinci antibăsesciene (simți cât de măiastru am evitat majuscula? dacă ar fi după mine, mi-aș da Nobelu’ dă literatură vreo douăj dă ani la rând). Și că astfel PSD-ul o să încerce să mobilizeze mulțimea împotriva lui Băsescu. Sulfina zicea că numa’ să încerce, că ei au oameni câtă frunză și iarbă la manifestație și că o să-i sugușeze pe toți cei care ar îndrăzni să facă așa ceva. Nenea insista că trebuie ieșit în presă cu povestea, că e mai sigur să fie dejucat astfel planul cel diabolic. Că nu ar da deloc bine dacă s-ar crea vreun eveniment, că toate televiziunile vor fi acolo și că – citez – “asta ar mai lipsi acum, când orice vot contează”. Sulfina nu părea foarte convinsă, dar în cele din urmă a promis că “vorbesc cu știi-tu-cine”, a luat hârtia de la tip și s-a cărat.

Cam asta vroiam să împărtășesc cu voi. Să fiți preveniți în caz că…. Ce? Aaa, sloganurile? Da, uite câteva de care îmi aduc aminte:

EBA Președinte

Câte-un Boc, Boc, Boc / Până toți ori face-face poc!

Nu vrem bani, nu vrem valută / Vrem ca Udrea să ne fută!

6! Pleacă Băsescu!

Azi un leu la CEC depui, mâine el va face Puiu Popoviciu

Videanu și Berceanu / Bordura și Asfaltul

Ridzi Prim-Ministru!

Leave a Reply

