Preambul la marea confruntare

Știi cum e când ți se învârte câte o melodie printre neuroni și nu reușești să scapi de ea, nu? Ei bine, eu find Futacu-Tastă-De-Aur, am o relație mai mult decât specială cu Doamne-Doamne, așa că l-am rugat să mă branșeze nițel la sinapsele Geoanei și Băsescului, ca să auz ce-i fute pe fiecare la melodie în așteptarea meciului de diseară. Și cum mă știi ce măr inimos șade în cur te la mine, m-am gândit să dau share și cu tine.

În heavy-rotation la Mircea Geoană se aude piesa asta:

iar de la Traian Băsescu asta:

La concluzie i-o trageți voi.

2 Responses to “Preambul la marea confruntare”

  1. Aurelian Says:

    Înseamnă că la Antonescu în minte este asta: http://www.youtube.com/watch?v=6fD5YcFmke4

Leave a Reply

