Oralul botanistei de la doi

Am stat la bloc de când mă știu. Primele imagini clare pe care mi le amintesc sunt antenele colective de pe vremea lui Ceașcă cu care se prindeau bulgarii, sârbii, ungurii sau rușii la televizoarele alb-negru.

Băietan fiind și încercând să trec la nivelul următor de la lucrul manual de șapte-opt ori pe zi, m-am lipit de niște băieți mai mari cu care jucam fotbal în cartier. Care mi-au povestit de “botanista de la doi”. O “babetă” (când ai 13-14 ani, tot ce sare de 30 de ani intră în categoria bătrânet) fără copii care avea un bărbat ce dădea pe acasă doar 3-4 zile pe lună. Femeie singură, dar cu principii: nu-și înșela bărbatul. Și nu, nu te gândi că era vreo balenă nasoală pe care ar fi refuzat-o până și un ocnaș eliberat conidționat după 5 ani de academie. Era o tipă chiar drăguțică, mignonă, subțirică, cu toate cele potrivite și așezate acolo unde trebuie. Dar ca să compenseze într-un fel lipsa bărbatului din casă, dăduse în patima acadelelor. Și marea ei feblețe erau băieții de 14-15-16 ani.
Când am ajuns eu să-i fac prima vizită, Natalia (“Lia” de față cu ea, “botanista de la doi” între noi, băieții) se ocupa de suflatul în cimpoi de câțiva ani buni. Așa că dezvoltase o tehnică absolut momumentală. Putea să te facă să-ți verși fasolea în 30 de secunde, dar putea la fel de bine să-ți țină babicu’ în viață timp de 30 de minute. Dacă ar fi existat un campionat mondial în felatio, sunt sigur că Lia ar fi câștigat toate cele 3 medalii.

Povestea s-a sfârșit prost, am aflat-o la câțiva ani după ce mă mutasem din cartier și dădusem de gustul smochinelor. A prins-o bărbatu-său în timp ce-i devora crenvuștiu’ lu’ un puber. După ce i-a trecut stupoarea și l-a alungat cu un șut în cur pe băiat, omul luat satârul din bucătărie și a tranșat-o pe ici, pe colo, prin punctele esențiale pe Lia. Cică ultimele ei cuvinte ar fi fost “Dragă, ai înnebunit? Nu te-am înșelat cu nimeni, niciodată”.

9 Responses to “Oralul botanistei de la doi”

  1. Atreidex Says:

    Interesant, pacat de ea 😀

  2. Futacu Says:

    asta-i viața, nene, ce poți să faci?
    nu poți să le ai chiar pă toate.

  3. Groparu Says:

    Da’ gura, gura aia a ei unde au ingropat-o?

  4. liviu dragnea Says:

    Las-o jos, ca macane, stimabile. Si un orb si-ar da seama ca vorbesti de Geoana – cu doi, cu oral, cu Natalia… Adriene, tu esti?

  5. Adriean Videanu Says:

    Mareane, tu ești?
    Tu ce crezi, că am timp să mă rup în talente pe internet? Am treburi mai importante de făcut pentru țară, boule!

  6. Futacu Says:

    domnilor, vă rog. aici nu e antena3, deci mai ușor cu cuvintele pe scăriță, ciocan și nicovală.
    și nu în ultimul rând, ba poate chiar în primu’, aceasta este o amintire dragă mie, deci vă rog, puțină decență.

  7. Cristian C Says:

    Și când a ieșit Geoană președinte este o amintire dragă mie, așa că vă rog să nu mai faceți mișto de el 🙂

  8. Ali G Says:

    exact! noi vrem r.e.s.t.e.c.p., ce plm!

Leave a Reply

