Voi o giuleșteană, dar nu pentru căței

Urmărind modelul de șmecher de Drobanți a mereu tânărului șef de tineri comuniști George Copos, copilul preferat al mamei mele (sunt singur la părinți, nu de alta) a încercat în chiar prima zi lucrătoare a anului să facă o “giuleșteană”. Adică am încercat să vând un bun, să iau nește bani frumoși pă el, da’ tot eu să rămân propitar. Exact, la fel cum a procedat Georgel cu Rapidu’. Și nu, nu de Nirvana e vorba, că pe ea am luat-o pă semnătură la Starea Civilă, deci nu-s apropitar pă ea în nici un fel.

Bunul de care zic e tot un club, da’ nu de fotbal, ci de dixtracții (alcool, muzică, femei, bărbați, ierburile dracului – nu neapărat în ordinea asta) . Prin buricul târgului, vad bun, (re)nume și mai bun, mă rog, tot tacâmul. Cum de ce-l vând? Pen’ că m-am săturat să fac echilibristică pă capilare lună dă lună. Să mai încearcă și alții senzațiile tari oferite de gardă, poliția comunitară, mafia locală, sectoriști, fisc, inspectorii de la enșpe autorități ale statului de-a-mpulea, clientu’ român, angajatu’ basarabean șcl. Vreau să mă retrag pe o insulă exotică (Insula Mare a Brăilei, de exemplu) și să mă ocup de la distanță de mersul lumii și de foarte aproape de lucrurile care mă fac fericit (Nirvana, plozii, scris, citit, futut, uitat la nori, lenevit).

Partea proastă e că nu se poa’ să faci o giuleșteană decât dacă te cheamă Copos, pesemne. Că n-a vrut nici dracu’ să audă de schema mea lui Văicărilă. Deci fac un apel la toți uamenii dă binețe dân țara asta care apreciază un Futac la casa omului să mă pună cumva în legătură cu Rapidistu’ Șăf. Să-mi facă naibii un desen cum de-i merge de atâta amnar dă vreme. Sau, cel puțin, să-mi dea rețeta: tre’ să ai paișpe coae, să fi fost nomenclaturist pă vremea lu’ Ceașcă, să te vizitezi cu Felix-mârtanul, să i-o fi supt lui Nicu Ceaușescu, Nirvana ta să facă caritate pe bani publici cu Mihaela lu’ Geoană șamd.

Ori și giuleșteana e din ciclul alexandrinilor?

Leave a Reply

