Grandomani și capsomani

Le faci un deșert de bine și le explici pe înțelesul lor care ar fi cartea câștigătoare în campanie. Dar ei nooo, că știu ei mai bine și simt ei cum le gâlgâie talentu’ în vintre. Și bubuie o bășină ca “Punct. Și de la capăt”. N-am chef să le deconstructivizez cu talentu-mi nativ aberația, că vorba aia, nu arunci mărgăritare la porci. Mai ales dacă-s surzi (bă, Victor Surdu o mai trăi? Tot cu Angelea Similea?). Da’ nu mă pot opri să nu constat, cu o tandră și perversă satisfacție a eului interior, ce cutie a Miștocandorei au deschis familiile Prigoană și PDL cu ocazia împreunării oficiale a tânărului Honorius cu candidatura partidului sub acest minunat stindard slogan.

Eu am doar una mică și prea-nevinovată: “punct” e Boc?

Leave a Reply

