Cum am salvat Țara cu Marea Integramă Magică

“Din informaţiile pe care le deţin, în timpul ultimei confruntări dintre Băsescu şi Geoană, una din pentagrame avea vârful în parcul Cişmigiu, format dintr- un grup de 20 de persoane, alte două colţuri în parcul Izvor şi monumentul de pe bd. 13 Septembrie, iar ultimele două colţuri lângă clubul Level şi Poşta Puişor. Au câştigat cei mai buni în domeniul parapsihologiei”, a precizat Generalul Emil Străinu pentru Libertatea.

Referitor la aceste afirmații, Concretul Victor Futacu are de făcut următoarele contraprecizări în premieră pe țară, ba poate chiar universală:

În seara zilei de 2 decembrie am fost informat de niște inferiori de-ai mei (arn’t they all, My Lord?) că a doua zi urma să se desfășoare o bătălie pozitronică între două caste rivale ale Cavalerilor Jedi de Rit Nou și Săbii Vechi cu Laser. Imediat mi-am branșat toate sinapsele la Foarță, care, încă de pe vremea Păsării Phoenix dădea niște texte de stătea universu-n coadă. Am aflat astfel că pentru a contracara acest război psihosomatic care urma să termine Națiunea și așa slăbită de atâtea și atâtea cotropiri terestre cât mai ales extraterestre, trebuia să dezleg Marea Integramă Magică aflată undeva prin Ferentari. Cu mărimea-mi inegalabilă a undelor psi, pe care le am la degetul mic de la piciorul stâng, am localizat chestiunea care se înfățișa ochilor minții mele ca în imaginea de mai jos:

Mi-am luat de îndată o zi de concediu medicamentos, iar în dimineața zilei de 3 decembrie, imediat după exercițiile de înviorare spirituală care-mi țin loc de mic dejun, am început să opresc de nebun orice taximetrist care-mi traversa raza vizuală. Pentru că, vezi bine, aveam poza, aveam echipamentu’ și pot spune că-mi prisosea know-how-ul, nu-mi lipsea deloc voința (dimpotrivă), da’ nu aveam coordonatele locului. După ore și ore, plus niște adevărate momente de panică în care simțeam în zbaterea pleoapei stângi că totul s-a dus pre pulă și Țara e futută, am dat de un nene care părea că știe despre ce vorbesc (gândește-te, că nu aveam să arăt cutrelor bătrâne de taximetriști decât o imagine mentală) și m-a asigurat că mă poate duce mintenaș la miezul locului. Pe străzile Capitalei parcă se spărsese conducta cu mașini în ziua aceea. Nu țin minte să fi fost martor la atâtea pizduieli, futăneli, morțimăteli, pulăleli și alte asemenea condimente verbale de la România – Irlanda de Nord 0-1 din 1985. Și cică nici nea Pârțilie (taximetristu’, de). Cu fiecare 13 minute care treceau în trafic simțeam în aura mea 7×7 cu tracțiune integrală în Absolut cum pentagramele celor două tabere devin tot mai colțuroase și mai amenințătoare. Într-un târziu (ținând cont că pentagramele erau deja pe poziții), ajungem. Îmi descarc calabalâcul, îi plătesc lui nea Pârțilie în autografe (cică cursu’ a ajuns la 21,73 lei noi pentru 1 autograf futăcesc), îmi repet mental lecțiile bine învățate în clasele I-XII și mă grăbesc să mă pun pe treabă, că văzduhul începuse deja să vibreze din toate fibrele lui energetico-mistice. Îmi instalez corzile mele dragi și mă uit la ceas. Ceasul îmi spune pe limbile lui (pe care le vorbesc fluent) că suntem joi, 3 decembrie  2009, orele 13:14. Înfiorat de această coincidență, încep dezlegarea Marii Integrame Magice. Simt în coardă cum pentagramele încearcă să reziste, cum se zbat, cum se cutremură neputincioase. Brațele mele puternice, ceafa mea de taur și fesierii mei ca oțelul rezistă atacurilor lungi și apăsate ale pentagramelor, în timp ce mintea-mi uluitoare dezleagă o definiție ici, una colo, una în colțul ălălalt etc. Noaptea, ca un lințoliu mov se lasă încet deasupra orașului. Se aprind luminile. Marea Integramă Magică este luminată feeric. Parte de reflectoarele de pe bloc și în cea mai mare parte de iluminarea mea. Controlez totul perfect din coardă, nu las să-mi scape nici un detaliu, nici o vibrație cât de mică în Abscons. Sunt neobosit. Sunt Neom. Sunt un Zeu Zeul. Termin târziu de tot, mult după miezul nopții. Îi dau un SMS Nirvanei să mă aștepte cu masa pusă și cu ea nepusă. Sunt stors psihic ca o șosetă. Fizic nu simt însă decât o enormă satisfacție. Cu un ultim efort mintal îmi opresc ejacularea care sta să se producă. Nu vreau s-o dezamăgesc pe Nirvana.

Țara e salvată! Pentru că un Futac se naște o singură dată.

Leave a Reply

