Epigonilor mei

Observ cu o detașare olimpiană că deși n-a trecut decât insignifiantă vreme de când Futacul a intromisionat viguros agorra rrromânească (știu mamă, e fantastic ce pot face două ovare dibace), nu doar copiii mei legitimi îmi spun “tati, tati”, ci și spuneri, expresii și idei pe care le întâlnesc prin diverse locuri. A început încă de aici, de unde futăcismul a penetrat mediul politic, apoi presa scrisă și de-acolo la vale pă bloguri. Acum însă nu trece ziulică de la Marele godOS să nu-mi facă cu mânuțele grăsuțe vreo invenție dealu’ je în timp ce-mi susură un duios “bună tati!”.

Loați, bă, loați fără jenă, că nu degeaba mi se spune “Pixul lui Dumnezeu” prin anumite medii înalte. Am de dat la tot mapamondu’, numa’ să poată duce conte. Că după becalizarea Țării, io zic că doar o futacizare o mai poate salva.

Leave a Reply

