Sexul lui Tiger Woods

Loredana Jolie Ferriolo, una dintre amantele lui Tiger Woods susține că a asistat la câteva întâlniri în care sportivul a avut relații sexuale și cu bărbați. (Libertatea)

Dacă tot a devenit viața sexuală a lui Tigrilă un bun public al întregului mapamond, mă simt dezlegat de legământul pe care l-am făcut în fața lu’ Ăl De La Ultimu’ Etaj și pot să decartez ce au scanat ochii mei hipermetropi din coardă, în dățile în care privirea Futacului se îndrepta șăgalnică spre S.U. ale A. (da, când sunt agățat în coardă văd ca Superman, unde vrea mușchiu’ meu ocular). Că Ochiu’ Necruțător Futăcesc l-a suprins în nenumărate dăți pe Tiger Woods călcând în străchini, deși Nirvana lui era ultra-performantă și frecventabilă. Așa că luați d-acilea, prin amabilitatea Aberant Media, un mic inventar futătoresc al Tărcatului:

  • doisprezece porci de guinea
  • șasă pelicani gușați
  • treisprezece Piei Roșii, de ambitreile sexe (femei, bărbați și un/o hermafrodit/ă)
  • douăzeci și patru capre din rasa Angora
  • patru pești Piranha (don’t ask!)
  • nouăzeci și opt femei caucaziene
  • o sută șaptesprezece femei afro-americane
  • optsprezece româncuțe
  • două girafe
  • douăzeci și opt travestiți
  • o oaie neagră
  • zece duzini de asiatice și asiatici
  • toate personajele din Disneyland, indiferent de sexul acestora
  • cincisprezece stewardese
  • patru piloți
  • un astronaut
  • scaunul din dreapta-față al unui Chevrolet Impala din 1958
  • două aspiratoare Hoover
  • cinci roboți de bucătărie de diverse mărci, dimensiuni și funcționalități
  • teorema lui Fermat
  • o mie o sută nouăzeci și nouă de găuri de golf

Știu, o să mă întrebați când naibi a mai avut omu’ timp de sport, câtă vreme are un istoric futangesc atât de fabulatoriu. Da’ nu știu ce să vă răspund la cestiune, că să mă tai dacă știu cu ce se mănâncă golfu’.

One Response to “Sexul lui Tiger Woods”

  1. Atacul muștelor violet « Victor Futacu Says:

    […] orice dubiu, vreau să vă mai fac o mărturisire. Știți deja că, atunci când sunt în coardă, văd precum Superman. Ori, în timp ce dezlegam Marea Integramă Magică, mi-am aruncat de câteva ori privirile către […]

Leave a Reply

