Senzațional! Am fost acasă la casa lui Federer!

Bine, n-am intrat, că campionu’ nu ne-a deschis, deși vorbisem prin PR-ul lui încă de acum un an și mai bine că o să-i cadă în ospeție la drum de seară uamenii de la unul din cele mai citite și îndrăgite cotidiene din România. Țară care, nu-i așa?, i-a dat lumii nu doar pe Țiriac și Năstase, ci și lui personal fro jde mii de fani.

Mă rog, din ce am văzut noi pe repede înainte, omu’ are o casă frumoasă foc, bine împărțită și proporționată pă camere, având un acoperiș maro, multe ferestre, verdețuri pân prejur, garaj, coș de fum etc! Că nah, am avut timp să o admirăm pe îndelete. I-am dat ocol de cel puțin patruzeci de ori, până au obosit cei trei Rotweiller care ne-au luat în primire imediat după ce am clopoțit la intrare.

Mai pe larg aici.

Leave a Reply

