Cu coaiele curate

Doi nemţi din Dusseldorf au băut pe rupte, după care pe unul dintre ei l-a apucat pofta de sex. Pentru că amicul său nu a avut nici o reacţie la mângăierile sale, primul i-a rupt testiculele şi le-a aruncat pe geam. Libertatea

Herr Komandant,

Sub-iscălitul cu aplicarea deștului mare de la mâna stângă auf Die Deklarazion, Adolf Gunther Schnitzelhausen, menționez prin prezentele rânduri pe care le așterne Herr Polizei pe hârtia ce o țineți în augusta dumneavoastră mână, că în seara zilei de 13 ianuarie 2010 mă plimbam alene pe MicktzionStrasse, cu mâinile în buzunar și cu gândurile rătăcind prin Walhalla când deodată mă trezesc pe neașteptate cu o pereche de coaie în cap.

Mă uit în sus – nu, nu începuse o ploaie biblică cum au suferit Der Ägyptische din cauza lu’ jidanii ăia de evrei. Și nici nu scutura nimeni pleduri sau așternuturi de la balcon, ora fiind destul de înaintă în vârstă noapte. Mă uit în stânga și în dreapta, gândindu-mă că poate am nimerit din Greschealen într-o bătaie de stradă, dar nimic de felul ăsta. Doar cineva dintr-un bloc din apropiere făcea vocalize sau răgea, dar noi fiind eine Nazion viele musicalischen nu am observat decât că cânta fals ceva ce părea să fie aria “Kapput voios de Niebelung” din opera buhă “Ți-am dat un inel, Nibelungule” a marelui Wartburg Werther Wagner, acest exponent pre-fascistum al Sturm und Drang.

Văzând și auzind eu acestea, m-am gândit că ce am găsit al meu să fie. Dar oroare! Coaiele nu mi se potriveau, oricât am încercat eu să le fixez la locul cunoscut! Cum nici de gâlci nu s-au dovedit a fi bune, fiindcă era să mă sufoc cu niște varză cu cârnați, nu-mi rămâne Herr Komandant decât să vi le predau, în aceeași stare în care le-am găsit și eu, atâta doar că le-am spălat și igienizat așa cum se cuvine. Poate îl identificați pe stăpânul lor sau poate vă faceți o pomană cu vreun Nevoiaschen, coaiele părând a fi în perfectă stare de funcționare.

Mit Respeckt und alle andere,

Leave a Reply

