Atacul muștelor violet

V-am povestit aici pe înalt cum Futacul vostru preferat a salvat Țara în ziua de 3 decembrie 2009 de atacurile energetice ale unor pentagrame mișelești care erau cât pe ce să sugușe Națiunea. După apariția mărturiilor mele complete, am fost desigur contactat de diverse persoane ca să-mi propună, vezi Doamne!, tot felul de decorații (Legiunea de Oroare, Ordinul Țeapa lui Vlad etc), dar desigur că i-am refuzat. Din două motive: 1) am făcut-o pentru Țară, nu pentru privilegii sau tinichele și 2) îmi ajunge recunoștința manifestată de fanele mele care mi-au oferit nenumărate favoruri, începând de la frecat de nesuri cu cola și terminând cu udadul rodedendronilor.

Deci când madam Geoană și musiu Geoană vin în fața Națiunii cu elucubrații despre cum au simțit ei atacurile energetice la marea confruntare, voi, cititori futăcești extrem de bine informați și mult mai bine dotați cu neuroni decât media națională știți prea bine că Geoanăniștii scatofagesc cu abnegație pe o temă dată de Marele Maestru al Combinațiilor, Violet Hrebenciuc.

Și pentru a spulbera orice dubiu, vreau să vă mai fac o mărturisire. Știți deja că, atunci când sunt în coardă, văd precum Superman. Ori, în timp ce dezlegam Marea Integramă Magică, mi-am aruncat de câteva ori privirile către Palatul Parlamentului să mă asigur că totul se desfășoară normal și că pavăza psihotronică futăcească funcționează ireproșabil. Și atunci am văzut că, deși din punct de vedere al efluviilor energetice totul era în regulă, exista într-adevăr ceva care părea să-l bruieze continuu pe Mircea Geoană. Și anume niște muște mari și violet care-și frecau într-una capul cu picioarele din față când nu bâzâiau prin aer ca nebunele.

Muscasas Poporulenis, a cărei poză de look-book o dăm în fapt aici, pentru prosteritate.

Leave a Reply

