Mihaela, dragostea mea trupească

Aflu cu infatuare și suficiență din presa de largă circulație și tiraj cu care te spurci, chifteluța mea apetisantă, la intervale cât de cât regulate (uf, și mi-am jurat că anul ăsta n-o să mai folosesc cuvântul ăsta decât în conjuncție cu tine! dar ce să fac, Mihaela, ce să fac, sunt slab, slab ca în poezioara aia “eu sunt slab, tu fă-mi-o tare”!) că ți s-a șutit telefonul. Cu toate chestiile aferente din el.

Nu îmi e atât de mesajele noastre, creața mea iubită, că le cul fransoaz care l-a șparlit sunt sigur că nu șprehănește românește, îmi este doar de fabuloasa ta agendă cu mii și mii de contacte, de la Ghadafi la Obama, de la Bill Gates la Leo din Strehaia și de la Elton John la Adi Minune. Cum ai putut, o, tu soartă crudu crudă, să-i faci una ca asta acestei senzaționale femei care-mi luminează gândurile și visele?

Sper să îți ajungă mesajul meu. Sunt cu o proastă de la poștă care bate telegrama cu un singur deget, în timp ce eu simt cum înnebunesc de nervi și de dorință mistuitoare. Pot să mă urc în primul avion și să mă repede până în la tine? Pot? Pot? Pot?

Acuma chiar trebuie să plec, că poștărița asta mă fute din priviri și cred că vrea să mă facă poștă și cu colegele, că a mai venit un cârd de gâște să-mi admire penisul (da, port bluganii ăia de mi-ai făcut tu cadou, azorelul meu scump!). Răspunde-mi neapărat cumva, oricum, să știu că ești bine și toate celelalte. Te sărut franțuzește.

Dani

Leave a Reply

