Băsescu rage “răzbunareeee!”

Nu-i vorbă, la câte vagoane de cărți a citit Futacul la viața lui, snobează de departe orice dificultăți lingvistice. Ori stilistice. Dar vine câte un moment în viață când vrei să vezi femeia cu mustață, bărbatul cu silicoane ori șarpele cu șenile.

El Presidente de la Medianoche (am putea oare să-i spunem Președintele-Bufniță? ah, nu, stai, că bufnița e simbol de înțelepciune prin anumite culturi) i-a acordat astăzi un mic interviu Futacului. Bine, exagerez puțin când zic interviu, că în cazul lui se coc deja prescurile și s-a pus coliva la fiert.

L-am sunat să-l întreb de treaba cu ANI. Insistent. Nu mi-a răspuns, deși are numărul meu în agendă. Apoi l-am sunat de pe al doilea telefon, ăla pe care l-am primit cadou de la niște prieteni din Țara Sfântă Și Pricepută În Tehnologie. Când suni pe cineva, telefonul ăsta șmecher nu afișează numărul pe ecran, ci mesajul “răspunde boule, s-ar putea să fie important”. E infailibilă metoda, credeți-mă. Transcriptul, ca de obicei prin amabilitatea Aberant  Media.

Futacu sunt. Vroiam să vă întreb de chestia asta nouă cu ANI și acuzațiile care…

Aberrații, nu acuzații – mă întrerupe Mircea Geoană cu tărie. Băsescu a înnebunit de tot. Îi este atât de ciudă că m-a învins în alegerri, încât nu mai știe ce să facă, ce să mai mi-o coacă. Totul este o prrostie, o mârrșăvie a acestui bolnav psihic cărruia nu i-a ajuns că mi-a trras-o așa cum știm cu toții cum mi-a trras-o, acum vrrea să se rrăzbune pe faptul că eu am pierrdut alegerrile. Și știu exact cine se află în spatele acestei acțiuni prrostești, deși nu am dovezi, desigurr. Marria Băsescu. Ea l-a montat pe Trraian Băsescu împotrriva mea, pentrru că n-a putut să plece în concediul prromis dacă nu mai iese Prreședinte.

3 Responses to “Băsescu rage “răzbunareeee!””

  1. Ionut Says:

    I-a trras-o la flacara violet! Saracu Geoana … se simte violat! 😀

    • Futacu Says:

      dacă are naturelu’ simțitor… dar nu poți să nu te gândești, nu?, la o treabă: poate îi și place, băi nene. adică te bate băsescu în 2004 de te umple de muci, iar tu mai vrei o dată.

  2. STAR Says:

    Tu nu ştii vechea vorbă: “Geană peste geană” … :))

Leave a Reply

