Fieștecine, dar nu oricine

N-am vreo apetență deosebită pentru smuls boașe, electrocutări ori picături chinezești. Dar nici nu pot să nu opserv că în luna lui Făurar meșterul Futăcesc a avut un output forjerăresc mult sub posibilitățile și talentul său nativ care i-au adus până la această oră nu doar recunoaștere națională și internațională (e cineva din Groenlanda care mă citește, aferim!), ci și nebănuite plăceri trupești. Că ca să știți, Nirvana îl karmasutrează pe mânuitorul vostru preferat de cuvinte la fiecare palitură măiastră de tastatură. Uneori, chiar și de două-trei ori pentru o singură bucată, dacă o dă ceva în mod deosebit cu roțile în aer. Deci da, Futacul este mai degrabă adeptul vechiului dicton “Nu torturii, da torturilor”, inventat de un maestru cofetar francez din secolul XVII care în timpul liber îndeplinea și funcția de gâde la Bastilia. Adicătelea, măsurile punitive nu îmi măresc debitul, dimpotrivă, așa că nu-mi mai dați mail-uri disperate că vă aruncați de pe Empire State Building dacă nu aduc măcar o perlă pe zi la fiecare scufundare în Marele Nimic.

Știu că se fac deja pariuri prin diverse locuri și locații despre cine scrie sub gloriosul nume Futacu. Și că s-au avansat diverse variante, de la cele mai elucubrante la cele mai pidosnice. Unele mă amuză, altele pur și simplu mă muză. Pentru că într-o țară în care Emil Boc poate fi premier, e clar ca diamantu’ că nu are nici o importanță cine ești, ci doar pe cine cunoști.

2 Responses to “Fieștecine, dar nu oricine”

  1. Andi Says:

    Pentru mine era important doar sa nu fii cineva cunoscut 🙂 Ma muza ideea ca exista un anonim talentate, care scrie pur si simplu din placere, ma, muzoiule!

  2. Futacu Says:

    of, măi iolanda, cum le dai tu așa, la vinclu. auzi la ea, “din plăcere”. păi păi păi dacă nu eu, un epicurian par exellence, atunci cine?

Leave a Reply

