Capriciurile vremii care este

Ce se-ntâmplă? Bătut de viscol ca-n sezonu’ ăsta, Futacul nu ține minte să mai fi fost în vreun an. Agățat în coardă și atârnat pă sticlă la treij-patruj dă metri deasupra solului resimți cu fiecare moleculă fiecare fulg și fiecare palitură a turbatului de vânt (ar trebui să-mi iau o licență poetică pe acest triplet fiecarist, până nu-l găbjește cineva). Bine, norocul meu funciar (moamă, coae!) e că mă mai vede câte o cocoană cu țurțuri în mustață și-și face de bogdaproste cu un ceai sau cu o supă caldă. Da’ și Futacul e băiat gigea! De par egzamplu, între 1 și 8 martie am folosit numa’ coardă alb-roșie și mi-am pus și echipamentul ăla de scarabou aurit. De la distanță ai fi zis că Futacul e Supremul Mărțișor însuși. Știu că știți, că cu (băi nene, forțezi cacofonia și nu-ți iese… cum i-o zice la asta, constipinspirație?) unii dintre voi m-am tras și în poză când ați trecut pă interval pân Victoriei.

Vremea e nasolă, vremurile sunt căcăcioase, iar viermuirile (substantivul vine de la verbul “a viermui”, aici cu sensul “a da muie ca vierul”; a nu se confunda cu ce știi tu) declasei politice sunt mai smântânoase ca niciodată. Așa că io unu’ mă apuc de scris nește cărți. Una mai pentru bărbați (deși nah, nici fumeile n-ar trebui să o skipeze, că vor afla lucruri noi și cutremurătoare – orgasmice, da – despre ele însele) cu titlul provizoriu spre definitiv “Cum să fuți ca un profesionist” și una mai pentru toată lumea și toate vârstele, cu aventuri, mistere, magie și conspirații, cu titlul aproximativ “Dacă o cauți cu lumânarea, ți-o iei”. Ceea ce mă grăbesc să-ți doresc și ție.

Leave a Reply

