James Bolund, agentul 0.07

Ce a ieșit astăzi în presă cu declarațiile lui Nati Meir e o biată abureală scoasă pă partea dorsală dă nește agenți dă pază dă mall-ari. Adevărul adevărat și real până la prăsele despre chestiunea Nati, în prea-fericitele cuvinte înșirate de Meir mai gios, pă un wordpress frumos. Transcriptul, ca de obicei prin amabilitatea Aberant Media.

Domnu Futache, ați fost dom’le cumva într-o viață anterioară Simona Tache, măi? Nu? Că semănați la faptul că purtați ochelari și de-aia mă întrebam, că e și coincidența asta de nume, Simon Futache care… Ă? Victor? Victor Fu-ta-cu? Păi și ce diferență e măi între futacu și futache? Hașiș? Aaa, un haș și un e… Ce să-ți spun, mare scrofală! Merge banda, îmi dau drumul, măi? Așa…

Mă chiamă Nati Meir și sunt a doua venire a lui Hristos pe pământ, măi. Cu care de altfel sunt chiar rudă prin alianță , că unul dintre străbunii lui era vecin cu una dintre străbunele mele, deci practic mă trag direct din Iisus. Adică din regii Israelului, căci se știe, el era os domnesc, din David. Deci sunt moștenitorul tronului Iudeii, măi. Dacă nu era nasurleala asta cu bulăul, eram deja în Ierusalim, la încoronare. Mă gândeam să-mi iau numele de Nabucodonosor I-ul, că nu știu, Nati I-ul mi se pare prea mic si… cum se zice la voi la Romania… meșă-chin. Mai bine cu implant, măi, uită-te la profilul meu, vezi altceva decât un chip demn să fie bătut? Pe o monedă? Nabucodonosor I-ul sau Goliat I-ul, încă nu m-am hotărât, trebuie să mă consult și cu oracolul meu pe care-l am  încă de la 2 ani și jumătate când am primit primele misiuni secrete de la Moș Sad și totodată am învățat aproape concomitent scrisul, cititul și făcutul la oliță, măi.

Am vreo două sute de miliarde de dolari în lingouri de aur îngropate pe lângă Marea Moartă, măi. Păi, tu de ce crezi că-i zice Marea Moartă, ă? Firește, pentru că aurul meu i-a supt toată seva la mare. La mare artă, he, he, he! Iar Manuscrisele de la Marea Moartă erau de fapt câteva trilioane de acțiuni pe care mi le-a lăsat tata, ‘Mniezo să-l ierte!, de la General Electric, General Motors și alți generali americani… Pe puțin încă vreo mie de miliarde de dolari, la prețurile de azi, măi.

Cum să zică lăutarul ăla care nici nu mai știu cum îl cheamă în prezent, Adrian Adultul Minune, de Vitto, de Pisica și paștele mă-sii, că uite, mă inervez la creieri și simt cum îmi pulsează neuronii de draci, măi… Adică io, ditamai Împăratul evreilor, să umblu cu bani falși ca să ce? Ca să-l plătesc pe unu’ care cântă o muzică care eu nici nu ascult, măi? Păi voi știți că am cumpărat de la chineji aproape toată Africa? Că vreau să unesc Israelul cu Africa și să întemeiez Țaratul Africa-Israel? Cine Lev Leviev? Ce diamante, ce imobiliare, ce afaceri, măi? Păi el de la mine împrumutat bani, ca și Bill Gates. Lu’ care i-am și zis acu treizeci, patruzeci de ani: măi Billy, măi, de ce să-i zici tu la programul ăla Windows când pe tine te cheamă Gates? Și uite că nu m-a ascultat și acu n-are după ce bea apă cu mărunțișul ăla al lui… Ca și băieți ăștia doi pe care i-am ajutat, Brin și Page, le-am zis: ce gooogle, măi, ce nume e și ăsta? “Nati” e mult mai scurt și de altfel, într-un dialect chinezesc sau taivanez se traduce cu “îți scoate acul din carul cu fân”. Da’ n-au vrut să asculte și uite cât se chinuiesc acum să-i învețe pe chinezi cum stă treaba…

Am luat și câteva Nobeluri, știi? Le am pe toate acasă, îngropate în pimniță, ca să nu mi le fure menajera. Singurul pe care nu l-am luat e ăla pentru pace, fiincă bou’ ăla de Clinton s-a îmbătat într-o seară la un pocher pe dezbrăcatelea cu Monica Columbinsky și i l-a dat lui Ytzhak Rabin. Noroc că m-am scos totuși în anul ăla, că mi-au dat Oscaru’ pentru Forrest Gump. Nu, măi, desigur că nu sunt Tom Hanks, ce naiba! Tom Hanks este Nati Meir, măi.

La momentul ăsta banda nu a mai rezistat și s-a rupt. Păcat, că abia se încălzise.

2 Responses to “James Bolund, agentul 0.07”

  1. Andi Says:

    Ma tot chinui sa dau de backgroundu’lu’ matale, lingvisticu’, dar pari cand ardelean, cand oltean, cand din Lacul Tei. Nu e compliment.
    Dar te omor daca aflu ca esti femeie.

    • Futacu Says:

      m-am uitat la demisol. confirm pozitiv, sunt de sex tare.

      ardelean cu oltean cu colentina? iu-hu-hu, m-am universalizat! cred ca intru putin in nirvana. chit ca nu e compliment, da’ orisicatusi, nu mai tre’ sa-mi prind in cosite decat un moldovean si un dobrogean si pot zice cu tarie ca sunt miorita reloaded.

Leave a Reply

