Micul Prins

Odată, pe vremea când aveam eu șase ani, am dat peste o poză minunată, într-o carte despre pădurile virgine, numită “Întâmplări trăite”. Înfățișa un șarpe boa care înghițea o fiară sălbatică. Iată copia acestui desen:

În cartea aceea se spunea: “Șerpii boa își înghit prada dintr-o dată, fără s-o mai mestece. Pe urmă, nu mai sunt în stare să se miște și dorm într-una, timp de șase luni, cât ține mistuitul”.

M-am gândit atunci îndelung la peripețiile din junglă și am izbutit să fac la rându-mi, cu creion colorat, primul meu desen. Desenul numărul 1. Era așa:


Le-am arătat oamenilor mari capodopera mea și i-am întrebat dacă desenul acesta îi sperie. Ei mi-au răspuns:
– De ce să te sperii de-o pălărie?

(merci, Antoine)

3 Responses to “Micul Prins”

  1. Ina Says:

    :))) Dar ai talent la desenat palarii. Frumos model. Pacat de cap.

  2. aciddu Says:

    înţeleg că n-ai avut un creion maro… of!

Leave a Reply

